Eftermiddag..

image11    Sol och VARMT, varma härliga vindar... Nu på eftermiddagen har Jag och Karin ( 2 mkt vinterbleka tanter, varav en med alldeles för kort kjol för sin ålder ) varit på stan och glassat. Det blev ett par nya joggingskor för min del och div. skönhetsprodukter. Sen blev det fika och macka på "Vindruvan" ( dvs Ringduvan  Obs : internt jobbskämt ) och vi hade faktiskt roligt men det framgår kanske inte av bilderna med dom bleka sura tanterna på ;)
Vi passade oxå på att ha  möte i våran klubb " Finn en miljon fel klubben " som vi har startat, det avhandlades en hel del faktiskt.
Påväg hem går jag förbi Wallersplats och se vad som blommar... Magnolian, den luktade underbart, såklart var jag tvungen att knäppa en bild. Vilken UNDERBAR dag!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: karin

Hmmm vinterblekfeta för vissa av oss
=) Tur det är ett litet tag kvar till sommaren...

2008-04-29 @ 12:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0