Lite senare idag..

  Jaha, så här gör vi när vi umgås med våra vänner... Idag har vi varit ute i Tofta och för mig var det premiär för  att äta grillat. Sååååå gott. Mysig, lugn och avslappnad dag.
Från det ena till det andra...
Sitter och ser ett ormprogram på tv, nå´n galning som kastar sig till höger och vänster och lattjar med världens farligaste ormar. Alltså han blir nog inte gammal om han fortsätter så här.
Redan söndag igen. Sonen skall REDAN tillbaka till sin pappa, fattar inte att veckan har gått så fort. Känner mig inte redo för byte kan jag säga.
Nä, nu är det dags för lite handarbete.
Sticka lugnt ;)

Kommentarer
Postat av: Morbror Frasse

Tjena Madde!
Hva flink du er. Jeg mener med data og greier. Takk for de tidligere mailene. Lillstugan har jo blitt kjempefin og her har du ju en potensial mulighet å finna en nisje å kansje driva lite butik. Det finns nog en liten forrettningskvinna i dig. Æpplet vokser som regel ikke så langt fra treet. Lykke til videre!
Joar kler defenitivt kortere hår!! Han ser mer voksen ut. Mye tuffere-en jentenes Jens-type.
Jeg skulle ha sent deg noen rader tidliger, men Mette og jeg har vært i Damnark noen dager og syklet og golfet på den danske vestkusten. Vi hadde kjempevær med sol og ingen vind.
Jeg hørte at du snakket med Åsa igår, så du har vel fått nyheter derifra.
For øvrig har det ikke hent noe spesielt her denne helgen. Jeg kan jo nevne at Jennys Erik har skutt en bäver i helgen-
Jeg kan jo ikke dette med blogger. Vet ej om jeg gjør riktig nå, men jeg prøver å sende dette til deg. Hva skal man egentlig med blogg til om man kan bruke mail.Kan hvem som helst lese detta? Du får lære meg lite om det hær. Hils morsan, Denny og Joar.

2008-04-27 @ 19:30:12
URL: http://stickqvick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0