Trött,tröttare,tröttast...

image14      Idag kommer jag nog somna före Ugly Betty & Desp.Housewives. Jag är helt slut, jag har knatat "gate upp & gate ner" hela dagen. Ni som känner mig vet ju att promenader är ju faktiskt min starka sida men vissa dagar orkar man bara inte... Tog precis en bild på mig själv och snygg e man ju fan inte när man är så här trött. Hann iallafall sticka klart en sjal på Kupan när jag väntade på "Chiifen", så lite hantverk har jag hunnit med idag. Var tvungen och lägga in en bild på ett par Hello Kitty tofflor som jag köpt till Lilla Bus ( Kusinens ena dotter ). Vi ska på kalas på lördag och egentligen har hon redan fått paket på posten men jag kunde inte motstå att köpa en liten bonuspresent. I love Kitty  :)
Tyvärr kräks väl snart min käre kusin och fru på mig eftersom jag nästan alltid köper Kitty-kläder till deras barn. Men jag tror att Lilla Bus gillar Kitty oxå.. Nä, det här får nog bli allt för idag, det blir mer imorgon. Eller så kommer jag på något senare OM jag orkar skriva. 
Tills vidare, Sticka lugnt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0