Arg för att jag är ett klantarsel...

Nu har jag haft några timmar när jag har varit minst sagt arg...
På mig själv, men då får alla andra lida för det såklart..
Jag skulle försöka mig på att "copyrighta"/skydda (eller vad det nu heter) mina bilder när jag lägger ut dom på bloggen.
Det slutade med att jag RADERADE hela mitt fotoprogram på datan...
Trodde jag iallafall.
Min älskade sambo lyckades fixa till det efter X antal timmar.
Tack älskling :)

Men under tiden gormade jag på son och sambo för ALLT annat som var fel då´ra.
Pinsamt :(
Sa till sonen att:  nu fixar du till ditt rum, städar iordning.
Han började genast för han märkte att jag INTE var på humör för motsägelser.
Men då tyckte inte jag att det gick tillräckligt snabbt så jag började riva och TRYCKA in saker i hans bokhylla.
Varpå sonen fick utbrott på mig...
Med all rätt..

Sluta, bara för att du är en KLANT behöver du väl inte FÖRSTÖRA mina saker OCKSÅ??????
Skrek han.
NÄÄÄÄÄÄ...
Skrek jag tebaks.. 
Frusterad och skämdes..
Gud så djäkla dumt..
Jag fick be 2 snälla och tålmodiga killar om ursäkt för att jag varit ett KLANTARSEL och sen varit på ett djäkla humör pga av det.
Usch...
Biktstunden slut.

Imorgon kör jag igång på riktigt med jobbet.
Nu är det läggdags, jag måste lägga av med nattsuddarvanorna nu.
Det har varit alldeles för sena nätter för mig den här semestern, har nästan aldrig kommit i säng före 01.00 på nätterna.
Det är VERKLIGEN inte likt mig.
22.00, max 22.30 brukar vara normalt för mig.
Problemet är att jag är INTE trött.
Jag lägger mig ändå!
Sticka lugnt lovely readers, over and out från en pinsam argbigga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0