Goldie Hawn...

Vet ni vem jag kände mig som idag?
När jag tagit lite "Ego-bilder" på mig själv...
Goldie Hawn när hon spelar en äldre groupie i filmen "Rocksystrar".
( urdålig film för övrigt )
INGA jänmförelser i övrigt ( med söta Goldie ) men när jag drog på mig ett vitt linne och ett par tajta jeans tänkte jag:
Goldie Hawn...
I´m still hot and young, at least in my world ;)






37 today and I feel GOOOOOOOD!
Nu ska jag gå på bio, imorgon bloggar jag om "Byggnadsarbetare, ett släkte för sig..."
Ser ni väl framemot ;)
Tack ALLA som har ringt och sms:at idag, oxå.
Älskar er alla!
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Liza

Hahahaha....Goldie Hawn!!

By the way...vita linnen utan BH gör ALLA män lyckliga ;)

Grattis igen vännen!! Ses på måndag!

Kram!!

2008-08-22 @ 17:17:29
Postat av: Bloggaren Herself

Ha,ha SNACKA om vass blick..

Du såg minsann att jag inte hade BH!

Det gjorde inte min son ;)

Han som är SÅÅÅÅÅ superkänslig för sån´t.

Kram

2008-08-22 @ 18:36:43
Postat av: Liza

Är ju fotograf för tusan....här synas alla bilder och detaljögonen är alltid påkopplade! Hahahaha ;)

Kram!

2008-08-22 @ 19:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0