Överdos av Lickershamn, hoppas ni pallar ;)

Ja, vädret blev ju LOVELY och varmt idag...
Vi drog till Lickers och var där HELA dagen, från 11 till 16.
Shit vilken STRANDDAG!
Nu kommer ni få en överdos av strand och bad bilder, jag hoppas ni pallar ;)
Allra helst ni som sitter på kontor och knegar...


Stranden öde idag, vilken lycka...


Vackert :)


Inte en människa så långt ögat kan nå...


Son med vän satte genast igång och fiska fiskar och maneter.


Maneter.


Jag med en Latte...
Alltså dom nya ägarna till restaurangen.
Jag kan säga TJEJER/KVINNOR/DAMER/TANTER den restaurangen är VÄL VÄRD ETT BESÖK!!!
Varför undrar ni?
Jo, låt mig citera min SON när vi var där inne för första gången i somras:
Vad SNYGG han var som "sålde" till oss.
Ja, låt mig säga så här själv:
Jag tappade hakan och började nästan stamma när jag såg skönheten bakom disken!!!!!
Han var SÅ snygg att det var NÄSTAN KRIMINELLT!!!!!
Brorsan är lika TIPP-TOPP han!
Mörka, svart mörkt självlockigt hår, blågröna ögon, olivfärgad hy, vältränade...
Jag behöver väl inte forsätta ;)
Tant-dräggel!!!!!!
( Enligt min sambo går inte pappan av för hackor heller, han förstod var sönerna fått sitt vackra utseende ifrån. Honom har jag inte sett.)
OCH min älskling ÄR helt ok med att jag Tant-drägglar.
Titta bör man annars dör man OCH jag är helt införstådd med att han Gubb-drägglar också ;)

Ja, har ni inget vettigt för er nästa sommar REKOMMENDERAR jag VERKLIGEN ÖGON-GODISARNA på restaurangen.
Är ni 20, flytta dit eller campa, det hade jag gjort ;)


Augustigräs.
Syrsorna spelade en härlig augustisymfoni dagen till ära.


Jag solar.


Båt på väg in och två tanter som simmar mot havet.


Denny, min älskling :)


Sandig barnarm.
De e´sommar de...


Sandslotts bygge.

Son in action.


Bryggan, öde.
Ja gott folk, idag var det min lyckodag.
Så här ÄLSKAR jag när Gotland är.
Sol, varmt, vackert, lugnt, tyst.
Bara strandskvalpet som hörs.




Sista bilden för idag.
Hemfärd och jag hoppas att det inte är sista gången jag kan ligga och njuta med familjen på stranden.
Men det verkar inte så, på onsdag var det en STOR sol på "Los Gotlos".
Gissa vem som ligger på playan då.
I LOVE !!!!!!!!!
Sticka lugnt lovely readers :)




Kommentarer
Postat av: Liza

Sol på onsdag sa du? Tar du med dig oliverna så tar jag shakern? ;)

Kram!

2008-08-15 @ 22:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0