Troschock!!!

Känsliga läsare skall INTE fortsätta läsa detta inlägg...
Idag låg jag 1 tim i solen sen frågade morsan om jag skulle hänga med på stan en sväng.
Ok, sa jag.
Tog en dusch, fram med rena underkläder.
Och:

Ja, en riktig Troschock ( som Expressen nog skulle ha skrivit ;)

Nästan alla mina trosor faller sönder, dom har liksom sett sina bästa dagar för typ JÄTTE-LÄNGE SEDAN!
Som tjej tänker du säkert:  Fan va ofräscht...
Som kille: Stackars djävla karl som bor ihop med henne....
Ja, sexigt är det ju knappast, hrmf..
Jag fick faktiskt nog själv idag och lämpligt nog fick jag en bonuscheck från HM så det blev till att ta sig i kragen och fixa lite nya trosor.

Puh, snygga, hela trosor ;)


Långkok...
Gryta med en massa smarrigt i men ack så smaklöst.
I miss salt, but I look good.
Ställde mig på vågen i morse, 1 kg ner sen i söndags.
Jag visste det, som ett brev på posten.
Detta trots ett mycket STORT intag av snask faktiskt, nästan varje dag.


Köpte en ny tröja idag, Indiska såklart.
Den kändes och satt jätte-fint i affären men när jag kom hem var jag mindre nöjd.
Den kändes gammal och utsliten, trist.
Hm, jag får fundera till imorgon och prova igen.

 Så till den BÄSTA investeringen idag.
En pumptermos!
Jag är så himla trött när vi har kalas, middagar, julfirande, påsk, vad som helst i festväg som betyder mycket folk hemma.
Att....
Man måste springa som en skottspole och servera kaffe, sätta på mer kaffe, servera mer.
Nu har jag ÄNTLIGEN köpt en stor termos som gör att man kan sitta i lugn och ro och slipper springa och kolla och serva.
Nu kan jag sitta på häcken och fika jag med ;)
Väl värd sina 79 kr på ÖB.
Jag är helt slut nu, känner mig farligt nära Koma-läge.
Har varit vaken sedan 03.50 och 4 timmars sömn för en gammal tant är rena rama döden.
Sticka lugnt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0