Bakslag...

Så kommer då den där dagen när man inser att man har en hudsjukdom...
För 1000:ende gången i ordningen...
Ja, jag borde ha vant mig men det gör jag ju inte.
Nedtrappningen av medicinerna funkade jättebra och jag trodde att NU är jag utläkt.
Men...
Det är jag inte.
Nu när jag kommit in i varannan dags intag av Tetralysalen så har små gula blemmor börjat dyka upp somm ett brev på posten.
Huden är svullen, blemmig, ansträngd och ÖM.
Jag har varit ytterst noga med salt och mat.
Och ja...
Det hjälper lite, men jag är beroende av tabletterna för att ha FIN HY.
Och den har verkligen varit FIN nu dom senaste månaderna..
Alltså måste jag ringa hudläkaren igen och det känns så HIMLA jobbigt.

När jag är arg och klagar är det lättare att ringa.

När jag blir deppig och behöver medicin känner jag mig bara LITEN och JOBBIG...
Fan...
Men det är bara att ringa och se vad hon säger.
Jag bävar varje gång och bara väntar på ett NEJ.
Fast det brukar jag ju inte få.
Men man vet ju aldrig.
Nu ska jag till jobbet.
Sticka lugnt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0