Gelé & Sexslav sökes...

Idag skulle jag kunnat haft MASSOR att blogga om...
Om jag bara haft med min kamera när jag var ute på lite intervallträning.
Jag har t ex pratat och klappat en TAM ANKA nere i almedalen.
Men det kan jag ju inte bevisa för jag hade ingen kamera med mig.

Det var Herr & Fru Anka ( av någon sort ) som jag sprang på.
Fru Anka satt på muren till Almedalens Hotel och Herr Anka satt på marken nedanför.
Jag närmade mig ankorna himla försiktigt och dom rörde sig inte ens...
Lite väs från Herr Anka men när jag kom helt inpå ankorna var dom helt stilla.
Vi bara satt där och snicke-snackade lite och jag fick klappa Herr Anka utan problem.
Jag hade ju inte ens några GODSAKER att bjuda på men han brydde sig inte.
Jag frågade om dom bodde på Hotellet eller i Dypölen men jag fick inget klokt svar ;)

Spännande start på morgonen...
Så drog jag järnet ut mot Snäck och det var inte en kotte nästan.
Trots att klockan var 10.00.
Men nu är det väl så mycket julhandel och andra aktiviteter på stan att hamnen och strandpromenaden inte lockar.
Skönt tycker ju jag förstås, som älskar det ÖDE ;)

Hemvägen blev KÄMPIG och när jag skulle upp för Pallisadbacken var benen som GELÈ.
Jag orkade knappt GÅ upp för backen alltså.
Skjuts med bil sista biten hem, hade inte varit fel.
Men nu fick jag inte det så det var bara att gå.

I somras kallade en av mina vänner mig för Gasellen vid ett tillfälle när vi var ute och motionerade.
Jag skulle vilja byta ut Gasellen till Klumpfot nu...
För det är lite så jag känner mig nu när jag försöker hitta formen igen.

Så till i morse, när jag läste GT.
Lokalblaskan.
Läste Kontaktannonserna.
Brukar jag alltid göra och se om jag kan lista ut vem det är.
Kan man ju aldrig ;)
Iallafall så var det en man som hade skrivit in, jag citerar ;

"Man 50+ söker yngre tjej/kvinna, gärna Thailändska, inget krav. "

Vi stoppar där så länge, så får jag hoppa in som SUPERFÖRDÖMADNE, pessig, svensk, fördomsprofil-kärring!!!

Där kände jag direkt när jag såg den meningen :
ÄCKELGUBBE!!!!
Jaha, du är 50 +, då gissar jag 59 och ½ ....
Du vill ha en ung tjej alternativt kvinna...
Ska hon ha utvecklat BRÖST ännu eller helst inte???
Du vill ha en Thailändska...
Jaha, du vill ha en UNDERGIVEN ung tjej som du kan behandla som en dörrmatta eller???
Varför Thailändska?
Varför inte en Indisk, koreansk, svensk, norsk, New Zeeländsk eller afrikansk kvinna?
Skulle det kunna duga med en amerikansk ung tjej med en thailändsk pappa och finsk mamma?
Hm...
Citatet fortsätter :

"Söker trogen kvinna som gillar ett mysigt liv på landet.
Intressen : Resor, god mat och djur.
Svar till... "

Jaha, han söker då en trogen kvinna också som gillar ett mysigt liv på landet...
Ja, då fördomsprofilar jag igen och gissar att det är bra att bo på landet och isolera sin UNGA, Thailändska, undergivna tjej så hon inte får så mycket umgänge.
Smart.
Han gillar resor...
Mhm...
Till Thailand då eller.
Jag bara GISSAR att det är hans favoritresemål.
OCH så gillar han djur.
BONDE måhända?

Så elak som jag är då så skulle jag vilja skriva om denna lilla kontaktannons i klartext.
Lyder som följer :

" VIT GAMMAL man.
Dominant och fötryckare, söker ung flicka av Thailändsk börd.
Som jag kan isolera i ett hus på landet och där du får vara min personliga SEXSLAV, hushållerska, kokerska, ladugårdsröjare och ALLT-I-ALLO.
När jag reser utomlands till Thailand får du stanna hemma och sköta gården med alla djuren, och jag går på porrklubb i Patong.
Eftersom jag kommer betala allt och du inte kommer få ha några egna pengar, så gör du som JAG säger.
Svar till Vita GRISEN... "

Vem skulle inte nappa på det där????
Fördomprofilen har talat ;)

Snart är det dags för jobb.
Jag ska sätta mig och virka och slappa innan.





Kommentarer
Postat av: Karin

De va herr o fru myskanka =) Fåglar som rymt, väldigt sociala o trevliga. (är ju fågelnörd)

Kram

2008-12-13 @ 19:07:20
Postat av: Tove

Hehe det är ju bra att du själv inser hur fördomsfullt det ändå är det du skriver, så man slipper säga det alltför högt ;) Kram!

2008-12-13 @ 20:15:07
URL: http://tovisens.blogg.se/
Postat av: Bloggaren Herself.

Karin :

Ok, misstänkte nog det. Har aldrig sett dom i Almedalen förut. Är det dina gamla Ankor eller som inte fick hänga med till nya lägenheten? ;)

Kramis...



Tove :

Ja, ibland då älskar jag bara att spinna loss i min Fördomsvärld ;)

OCH ALLA ANDRA världar jag hoppar in & ut ur på dagarna.

Det är ju så att jag bara ÄLSKAR att spekulera och GISSA mig till saker när jag läser om det.

Ha, ha...

Så kul att har en blogg och SPEKULERA lite ;)

Kramis.....

2008-12-14 @ 11:05:50
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0