Go´morron.

Igår hade vi en ganska lugn dag.

Jag var ute och sprang på hällarna.
Hem och duschade, så kom lite släkt och hämtade saker som dom lämnat kvar här.
Sen hann jag blogga ;) lite.
Så stack vi till Syster-Yster på fika och SINGSTAR.
Först sjöng jag med ungarna och sen tittade vi på när ungarna uppträdde.
Sen utmanade jag Syster-Yster på sång.
Och vi sjöng, hon satt och jag stod....
Hon måste vara lite " gladare i hatten " påstod hon för att stå upp och sjunga...
Men...
Nä, JAG är nog galen för jag känner inga sådana begränsningar alls ;)
Sen kom vi hem och tog det lugnt resten av kvällen.
Jag somnade som en stock vid 22.30 ca.

Idag ska jag och sonen ut på lite REA.
Sen ska vi på fika till Moster 1 och umgås.
Får se om jag hinner med några rader lite senare också.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0