Guitar Hero...

Ja kära läsare...
Här är det ROCK för hela slanten.
ALDRIG har väl sonen velat gå hem från skolan SÅÅÅÅÅ tidigt.
Sambon var och köpte en tidig julklapp till sig och sonen häromdagen som inte jag visste om.
Guitar Hero.


Jag önskar jag kunde lägga in några bilder framifrån på sonen för det är SÅÅÅ roliga miner han gör.
JANNE SCHAFFER kan slänga sig i väggen säger jag bara.
Sonen har utvecklat TUNGVRICKANDET till en HÖGRE DIMENSION, minst sagt.
Ja så nu spelas det på högsta nivå här hemma vill jag lova ;)
"Living on a pray" med Bon Jovi har jag hört 4 ggr nu.
På bara 45 min.
Jag älskar ju sån´t...
Upprepningar alltså...
Not ;(


Så var jag på ÖB idag och fyndade julgransljus till Disneygranen.
Nu tog jag utan blixt för att få den MYSIGA känslan på färgerna.
Då är ju inte min kamera tillräckligt bra för det, så ljuset räckte inte till...
Lite suddigt alltså ;)
Men GOSIGT va?
Nu är det bara prydnaderna som ska i.

Dagen startade med Julavslutning i skolan idag.
Det var uppträdanden och sånger i en timme.
Sen fick föräldrarna gå hem och ungarna festade vidare.
12.00 fick jag hämta sonen idag...
Endast tack vare att vi nu då som sagt har Guitar Hero gissar jag.
Snart ska jag baka lite SAFFRANSSCONES ( dom numera berömda ;).
Syster-Yster är på intågande med barn för lite eftermiddagsfika.
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Tove

Nu drabbade en våg av dåligt samvete mig. Har verkligen glömt bort att skicka skivan (IGEN) till Joar, med Takida... Ska verkligen försöka komma ihåg det under julen och komma förbi =) kram!

2008-12-19 @ 23:37:18
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0