Kevin, suprise... Not ;)

Ja, efter en mycket seg kväll här i soffan...
Har jag lyckats hålla mig vaken ENDAST tack vare virkningen kan jag säga.
Så fort jag har lagt bort den har jag nästan fallit i koma av trötthet.

Men jag segade mig kvar och såg hela finalen tillslut.
På Idol...
Och han vann ju då såklart, Happy-Kevin.
Sa till samboenden att han måste vara min absoluta motsats.
SUPER-OPTIMISTEN Kevin Vs SUPER-PESSIMISTEN Madde.
Han är ju så djäkla glad och TACKSAM jämt att man vill kräkas.
Hur kan man bli så´n?
Jag har ju snarare " Mord i sinnet " / Argbiggan som ligger närmast till hands ;)

Ja, ja nu får vi se hur den här karriären går.
Årets vinnare har ju tydligen fått lite mer tid att få göra en skiva.
Kanske kan bli bättre än tidigare år.
Där 2:orna haft det bättre förspänt och gått längre än vinnaren.

Så måste jag bara skriva en sista sak.
Igår blev jag RÄTT PAFF...
Alltså för några dagar sedan skrev jag ju ett FÖRSLAG till Tv 4 om vad dom skulle kunna ha för PROGRAMIDÈ till nästa år.
Jag spann ju vidare på den där texten om BACKHOPPNING som någon skrivit om.
Jag föreslog att Tv 4 skulle kunna ha riktiga GLADIATORSPEL där skumma kändisar blir instängda i fängelsehålor och får sedan kämpa för sin frihet...
Så ser jag på Tv 4 igår...
Och vad dom ska köra from Annandagen, "Körslaget" kommer tillbaka.

När dom kör den FÄRSKA tv-trailern för " Körslaget " igår så är det GLADIATORSPELS-trailer.
VA???

Jag tappade hakan och BÖRJAR VERKLIGEN MISSTÄNKA att jag är SYNSK!!!!
Hur tusan kunde jag pricka in det där???

Visserligen inte RIKTIGT samma som jag skrev men jag skrev om programidén och om Gladiatorspel och så kommer "Körslaget" ut i GLADIATOR-förpackning...

SCARY...
OoooOOooooOoooooOOOOOoooooOOOOOOOoooo ( Ska föreställa SPÖKljud det där )

Jag kommer inom KORT öppna en liten FILLIAL till min sjalbutik.
Inreda ett litet SPECIELLT hörn i boden...

Den ska heta " SPÅ( N )-KULAN "...
Och jag ska hjälpa folk att spå deras framtid, prata med gamla släktingar & andra, kanske onda andar.
FÖRDRIVA lite tid & andar för/från dig...
( Oj, vad jag kan ORDVITSA ikväll )

Min slogan blir :
Har du lite DÖ-TID, kom till Spå( n )-Kulan och finn din innre FRID...

CATCHY va????
Möjligtvis blir det en TELEFONLINJE med ett 0771 nummer oxå, där jag kan tjäna spökligt mycket pengar.
Fan, jag är bra på det här...

Jag SKRÄMMER nästan mig själv med mina UPPENBARELSER och visioner.
Jag har SÅ MÅNGA TALANGER att jag blir...
... Förvånad...
Sticka lugnt lovely readers och se upp för nu kommer jag och JAGAR dig i dina DRÖMMAR...
Mohahaaaaa, mooohahaaaaa.
;)
Gud natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0