Ljus, dan före dan före doppardan...

På väg till jobbet idag så passerar jag Endreväg/Follingboväg rondellen.
Någon, morgonpigg, FANTASTISK person...
Har varit ute i ottan och ställt FULLT med maschaller i hela rondellen.

Det var så mysigt och fint och folk som passerade blev på så gott humör.
Vi gick och log mot varandra och morgonen kändes mycket bra.



Tur som var så hade jag med mig kameran.
Det syns inte att det var så många ljus men dom "glimmrade" av blåsten.
Tänk vad lite ljus kan göra för mänskligheten en måndagsmorgon.

Såg andra delan av Quick-historien igår.
Lika bra igår också.
Jag satt helt trollbunden och lyssnade och tittade.
Jag tror faktiskt inte att han är Sveriges värsta seriemördare.
Jag tror inte han har mördat någon.
Hur domstolarna har kunnat döma honom utefter dom bevis som lagts fram och vad han har sagt, är OTROLIGT.
Det var ju inte EN ENDA sak som stämde.
Jag ser verkligen fram emot en fortsättning inom rättsväsendet på vad som ska hända härnäst.
Och att Åklagaren forfarande har kvar sitt jobb är också otroligt...
Spännande.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt.
Gå och lägga mig SUPERTIDIGT, jag är trött...
Jättetrött.
Ser fram emot imorgonkväll, ikväll är jag så oinspirerad att jag inte orkar skriva mer.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0