Mamma Mia, vad bra den var...

Idag har vi sett film.
" Mamma Mia..."
Den var verkligen lika bra som som alla har sagt att den skulle vara.
En riktigt FEEL GOOD-movie.
Så satt man och sjöng med fastän man satt hemma i soffan.
Skitbra.
Alla i familjen var eniga om att den infriade alla våra förväntningar :)
Om du inte har sett den, SE DEN!!!
Ännu hellre om den fortfarande går på nå´n bio i närheten, se den på bio.
Tror att det är ÄNNU bättre faktiskt.

Tack vare en KLOK VÄN  igår hade jag ett MKT bra argument att använda mot/med sonen vad gällde sån´t som har försigått i helgen.
Idag hade sonen tänkt över saker och ting och sa :
Mamma jag har tänkt...
Det där med mina leksaker, du har rätt.
Nästa gång jag har kompisar här så tar vi bort dom leksaker som jag är rädd om.
Hjälper du mig med det?
Yes, självklart...
Slutet gott FOR NOW.

För övrigt så mår jag lite TJYVTJOCKT.
Känns som jag har lite feber.
Dessutom så var jag ute och tränade idag också.
Kanske inte så bra men jag mådde ju inte dåligt i morse.
Nu däremot.
Inget värre än förkylning hoppas jag att det blir :(
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0