Skokastning...

Såg nyheterna igår...
Mannen Och journalisten i Irak som kastade en sko på George Bush, riskerar 25 års fängelse...
VA?????
Ska han bli BESTRAFFAD?
Borde inte han bli BELÖNAD???
Så känner vi väl ALLA i hela världen?

Jag vill genast instifta " WELL DONE AWARD " !!!!!!

Hade jag varit George Bush i det här läget, hade jag lagt in mitt PRESIDENT-VETO och sagt att han ska släppas fri omedelbart.
Det kanske hade varit FINT av honom med tanke på att han VÅLDTAGIT ett helt land och dödat tusentals EGNA landsmän i ett meningslöst UPPRÄTTHÅLLANDE av FRED ( Funny, ha, ha ).
Det var ju knappast ett livsfarligt vapen han SKÖT med.
Grovkalibrig Sandal...
Bang, Bang, George...

Jag hoppas verkligen att han släpps fri.
Det vore SKANDAL annars!

Har det stormat i natt eller?
Fy tusan så kallt det blivit på ett dygn.
Hade inte varit kul att sitta på sjön igår.
Idag blir det TERMOBRALLER & TJOCKASTE vinterjackan.
1 grad och BLÅST...
Burr, jag vill inte gå ut.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0