Solen...

Wow..
Jag blev förvånad i morse, SOLEN lyste...
Och genast gick humöret upp i topp.
Jag har ärligt talat undrat om solen verkligen existerar fortfarande i denna värld av GRÅTT & MÖRKER.

Ett tag kändes det nästan som om man levde i ett så´n där SAGOLAND där den ONDA HÄXAN tagit över och allt blivit en sorglig, mörk värld.
Men Den Onda häxan flög sin kos idag, säkert någon RIDDARE som räddat oss ( Brandisarna kanske ;)
och solen tittade fram.

Det ENDA som var ett litet minus med solen idag var mina fönster.
Dom som var NYPUTASDE i torsdags.
Lite vill man faktiskt gråta...
Det har ju regnat i 2 dagar och det är lite prickigt på rutorna.
Men dom var ju fina när dom var nyputsade iallafall ;(

Idag var dessutom min ambition att få ut sonen lite i friska luften.
Hitta på något trevligt.
Det går bara inte.
Inte ens när solen skiner.
Det finns bara en sak som gäller, behöver jag säga det ????
Guitar Hero!!!!
Det går inte att slita ungen från detta.
Min ambition kunde dra åt skogen förstod jag på en gång bara jag nämde att vi skulle hitta på något.
Jag resonerar så här nu...
Ok, han får spela av sig och så tröttnar han väl FÖRHOPPNINGSVIS snart.

Jag tar min ambition ut i köket och kokar lite JULKOLA istället.
INGA scones idag ;)
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0