Bilddagbok från idag...

Tredje gången jag bloggar idag men det har hänt mycket..
Här kommer lite bilder från idag:

Idag åkte vi ut till Ihre, hälsade på kusin Calle och barn..
Här är kidsen på väg ner till havet för ett dopp i det blå..


Vissa kastade sig i direkt, andra var mer avvaktande...


Mer bad än så här blev det inte inte för mig, det var SVINKALLT i vattnet!
Nu en massa bilder på mig och Denny. Även kallad Dubbel-D numera, DD...










Love, love, love...
 Jag med solhatt, ett måste...

 Sen blev det fika och...
 
... Digeridoo ( eller hur man nu stavar det ) "musik"


Så åkte vi in och tittade på när fullriggaren "Göteborg" la till i hamnen. Skithäftigt! Det är sån´t man bara får uppleva en gång i sitt liv, tjusigt!


Avslutningen på dagen blev NATURLIGTVIS en Nachostallrik på Hamnplan, det var grädden på moset.
En supermysig och perfekt dag!
Sticka lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0