Björkhaga idag....


"Nybyggarnas" tillhåll numera...
Bara ett enda fel, det är väldigt, väldigt långgrundt..
Annars ett toppenställe, vilket lyft jämnfört med för några år sedan.
Jag går emot strömmen av gotlänningar och säger än en gång:
Heja Pigge Werkelin för din företagaranda :)





The Klan.... Perfekt parkerade mellan strand, pool och restaurang...


Denny, Joar och Pål stack iväg en sväng till Kovik och flög Kite-drake...
Tur att "gutterna" har något att leka med.
När "barnen" försvunnit iväg kunde vi andra slappna av och TA DET LUGNT ;)



Joar höll sig mest i poolen..
För oss Coreloene-Larssons är ju det HELT OTÄNKBART!
Fattar inte sorken att om man inte badar i salt/bräcktvatten så blir man inte BRUN...
Klorvatten är ju rena rama döden för solbrännan.
Undrar om det verkligen är min son.
Han kanske blev bortbytt på BB?


Nu till en liten spaning...
Skrev ju för ett tag sedan om alla dom här tjejerna/ kvinnorna/ damerna som "VALLFÄRDADE" på min motionsslinga Norderstrand/ Snäck.
Det var horder av tjejer och jag som alltid rör mig där har ALDRIG sett så mycket sportande brudar förr...
Trogna läsare minns kanske att jag skrev att jag var nyfiken på att se om myllret av tjejer skulle hålla i sig när "BYGGARKILLARNA" försvann från Thottresorts.
Svar:
Myllret av tjejer försvann när byggarna försvann.
Jag visste det och visst är det härligt när ens FÖRDOMSPROFIL stämmer?
Nu är det bara vi "gamla vanliga" sportisar med undantag av en och annan turist.
Sticka lugnt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0