Efter promenaden.. Kom jag på lite mer att skriva om...

Bröst som blev Boule-bollar...
Jag känner till en person och sist jag träffade henne hade stora problem att titta henne i ansiktet när vi stod och pratade....
Alltså hon hade BRÖST förut, helt vanliga, normala bröst, Sjysst form och kupa, iallafall med bh. Jag har inte sett henne naken ;)
Den här vintern har någonting hänt för dom normala brösten har blivit Boule-bollar.
När vi har träffat på varandra under vintern har jag noterat att brösten har sett rundare ut i diverse tajta sticketröjor men nu när vi träffades härom dagen i sommarklänning kunde jag inte sluta titta på BRÖSTEN!
Jag förstår hur ni har det killar!!!! Ärligt alltså...
Dom var runda som bollar, rörde sig inte utan såg stenhårda ut och en jätteglipa mellan brösten som när dom är opererade. Det blir inte dom där mjuka, runda kullarna liksom.
Ska jag vara ärlig hade jag verkligen svårt att koncentrera mig på att sluta glida ner med blicken på tuttarna och jag kommer inte ihåg ett smack av vad vi pratade om.
Inte ett dugg..

Jag och min lille prins satt föresten och jammade vid el-pianot igår kvälls innan läggdags.
Vi gjorde en låt som heter "Fattig", misstänkt lik den där med Mange Schmidt som heter " Jag talar ut ".
Vi rimmade på, trasig sko och ko.
Bro och bo.
Gå och stå.
Kläder och väder.
Och så vidare......
Tv 4 och " Talang " nästa år kanske???
Rappande mor och son..
Jesus, jag ser en skräckversion framför mig.
Sticka lungt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0