Eftermiddagen...

Idag kom jag inte ut i "friska luften" förrens vid 14.30..
Kände mig väldigt hängig idag...
På eftermiddagen åkte vi iallafall ut till Nybyggarna i Sanda och vilken skillnad!!!
Kusin och man har fixat till huset JÄTTE-FINT!!!!!


Nybyggarna eller Godsägarna som Pål säger själv..


Det är så himla fint och MYSIGT!

     
Vardagsrum, pytte-sovrum, vardagsrum igen och lite kök...
Hela huset är som ett litet dockskåp..


Fika i den fina trädgårdsmöbeln som Don & Donna Corleone köpt ;)
 Sommar, ladugård och landet..

Ungtjurar...

Sitter här nu och glor på Dum-burken...
Det är inte ett skit på tv.
Satte på Tv4 plus där dom visade repriser på "Det Okända", i hopp om att det skulle vara ett avsnitt jag kanske missat.
Men det var det ju naturligtvis inte, jag missar ju sällan det programmet ;)
Det var Jörgen som springer runt och känner av spökena i det här programmet.
Jörgen Gustavsson, Medium-idolen..
Fick en liten hånande kommentar av min sambo när Jörgen dök upp i rutan.

Hånfull sambo: Kolla, älskling... JÖRGEN,kommer du ihåg Globen...
Jörgen Fan: Jaaaaaa... Suck...

Vi var med sonen på Globen och skulle se Monster Jam.
Vi sitter och väntar på att det ska köra igång så säger min sambo och pekar:
Kolla älskling, är inte det där han du brukar se på tv?
Jag kollar... Jörgen, shit. Spökjägaren :)
Jag höll på att trilla ur stolen, där sitter han med sin familj och ser HELT VANLIG UT (ha,ha)
Sms:ar direkt till Karin, kändis-spaning, Jörgen är här!!!!
Svaret blev: Jörgen, who???
"I min värld" borde hon ju direkt ha fattat att det är "Det Okända-Jörgen..."
Men det gjorde hon INTE.
Hörru, jag ser inte det där programmet, det gör min morsa...
Vafasen..
Ingen förstod storheten i att ha sett Jörgen i egen hög person..
Inte Denny, inte Karin...
Karin skrev till och med att jag var så djävla störd..
Ja, det är väl möjligt att jag är STÖRD men Jörgen är min otippade idol.
Han är cool, han kan prata med spöken, känna av dom..
Det kan jag med.... Muhahahhahahaaaa.
Sticka Lugnt ;)




Kommentarer
Postat av: Karin

Skulle JAG sagt att du va störd hahaha kan jag väl aldrig tro. Kram

2008-07-28 @ 12:58:46
Postat av: Bloggaren herself...

Nä, verkligen aldrig...

Du är ju alltid så snäll och oskyldig som ett litet lamm....

Hrmf..

Men det gör inget jag älskar dig ändå :)

Tur att man själv är så djävla SNÄLL jämt, vänder alltid andra kinden till ;)

2008-07-28 @ 22:42:25
Postat av: Karin

Ja vilken tur du är de s

2008-07-29 @ 18:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0