Familjen Corleone!


Ihreviken igår...
21 grader i vattnet, hade det inte blåst så in i tjottahejti hade jag badat för det var varmt i vattnet.
Ovanligt för att vara Ihre..
Var så himla trött igår och orkade inte vara en engagerad mor. Sonen ville ut och bada och leka, VAD GÖRA???
Jo, jag skickade iväg sms till kusin Calle på Ihre och undrade om vi kunde komma ut och våldgästa honom och barnen.
Tanken;  barnen kan röja och vi kan umgås och fika.
Han ringde snabbt upp, KOM bara kom.
Kanon, vi drog.
Barnen röjde, badade, vi fikade och satt mest still.
Förutom promenaden till stranden då som tar typ 3 minuter.
Visserligen hade Kusinerna Calle och Johan röjt lite grejor på stället så Calle åkte till tippen en sväng men jag och kusin Johan med fru tog igen lite snack-tid.
Very najs.


Kusin Johan, släktens egen David "Baywatch" Hasselhoff ;)

Lite senare på kvällen blev det middag med diverse släkt  på Nunnan, lite spontant ihopdraget...

Tomas, våran gamle polare kommer fram till bordet när vi har satt oss och så säger han:

Nämem, är ni här HELA familjen CORLEONE...
Vi höll ju på att skratta ihjäl oss, faaaan så bra. Äntligen ett träffande namn på klanen Larsson...
Morbror Ulf satt i högsätet och såg verkligen ut som den värsta Don Corleone.

Så svarar han Tomas snabbt när han sagt det där om Fam. C. :
Nja, vi är inte riktigt alla, en stol är ju tom där längst ner.... Det var han som fick hästhuvudet i sängen i morse...

Herregud vi bröt nästan ihop...
Så fortsatte det ungefär hela kvällen, jag har ont i magen idag av allt skrattande igår.
Filip & Fredrik, ni är kul va men min släkt slår er faktiskt med hästlängder.


Ulrica Corleone spexar till det ;)

Har såååååå mycket roliga kort och filmer från igår så hälften vore nog. Tyvärr kan man ju inte lägga ut allt här för man vet ju aldrig var det hamnar. Men hade jag kunnat lägga ut" Raj-raj-nu-försöker-vi-gunga-sjunga-och-klappa-i-takt-filmen " hade ni dött.
YouTube nästa säger jag bara..
Det blev god mat, sång (nåja), dryck och tillsist...
Avfärden.


Denny kom och hämtade Party-Systrarna och Bibsen gör här "Drottning-farväl-vinken" till Nunnan..
Folk glodde så dom tappade hakan.
Men är man en Corleone så är man...


Mamma satte sen på sig sina solglasögon ( kl. 23.30 på natten??? ) för att få den rätta " Pimp My Ride / Stockholmsveckan-looken.
Carina In The House, släng dig i väggen 50 Cent!!!!!
Riktigt Funny-Ha,ha!

En liten son-historia måste jag berätta också.
När vi sitter där igår och "middagar" så ser jag Joar står och pratar med en söt kille... Eller ja, sådär söt iallafall ;)
( love u darling ;) ...
Dom småpratar, sonen pekar, dom vinkar och gör sedan slutligen "High 5 ".
Jag satt lite på helspänn så inte killen skulle göra något oväntat med min son, hitta på något dumt.
( Man vet ju inte i dessa tider )
Så kommer Joar och sätter sig bedvid mig och fnissar...
Vad är det,  säger jag och vem var den där killen? Kände du honom eller?
Oförstående son: Nä..... Fniss,fniss...
Oförstående son: Han sa han tyckte du var snygg...
Mallig mamma: Jaha, va kul då... ( sträcker på ryggen, he,he )
Oförstående son: Ja, TÄNK... Det FINNS FAKTISKT killar som TYCKER att DU ÄR SNYGG!!!
Det trodde inte jag, men jag börjar fatta det nu...
Ridå......
Sticka lugnt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0