Hos Tove på kalas igår...

Igår var vi på grillfest...
Tove fyller år och hade kalas i "förväg"!

Födelsdedagsbarnet, to be...
Supermysig kväll!

Jag och Ullis, 30 års jubileum iår.
Hon, jag, Sofie, Linda och Jossi.
30 år av vänskap och vi siktar väl på 30 år till hoppas jag. Fatta hur länge det är. 30 år...
Förresten, vad skönt och se, hon är också blek.. Tänkte inte på det förrens nu. OCH Tove med.
Mitt nya ledord: Vitt är fritt! ( Urdåligt men iallafall ) Jag känner mig ju mycket friare nu är jag inte Måste ligga på stranden.
Dagen idag har varit en stärkande långprommis med Miss Sofie och resten av dagen satt jag i soffan sappandes på tv´n mellan olika slask-program. Och stickade naturligtvis.
Nu är min dag slut och jag ska sova.
Sticka lugnt :)

Kommentarer
Postat av: Tove

Roligt med bilderna - tack för att du skickade dom! =) Kramkram!

2008-07-07 @ 17:03:49
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0