Jag har konstiga idoler... Tycker vissa...

Ikväll har jag fått ett litet meddelande på min vanliga mail.
Från en okänd person/bloggbeundrare...
Han ( det kändes som en man som skrivit... ) tyckte att jag har, citat:
Väldigt konstiga idoler...
Att jag verkar lite Speciell...
JA, så klart att jag är SPECIELL...
Annars vore det ju inte JAG.
Och va´då konstiga Idoler??????
Jag tycker jag har OLIKA idoler för olika tillfällen...
Asch, man kan väl tycka om Jörgen-Spökjägaren ibland och Nelson Mandela ibland.
Smaklösa ibland och Metallica ibland.
Vits-Lasse ibland och Filip & Fredrik ibland.
Man kan väl få variera sig?
Så käre Raze, du får gärna ha BARA NORMALA IDOLER så har JAG normala ibland och lite udda ibland.
Livet blir så mycket roligare då ;)
Kul att du skrev för då fick jag något att skriva om.
Sticka lugnt ;)
P.s. Se inlägget nedan så förstår ni vad jag skriver om D.s.

Kommentarer
Postat av: Liza

Klart du är speciell vännen! ;)

Kram!

2008-07-28 @ 13:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0