Mycket att göra... Nähä...

Idag har jag haft GALET mycket att göra!
Helt uppe i varv nu kan jag säga, imorgon kommer jag vara helt DÖD...
Först den obligatoriska långpromenaden med Nelly, sen hem och städa, dusch, iväg och handla mat på Atterdags och "annat" på ÖB, tvätta sofföverdrag, sängkläder, iväg och fika med Denny och Karja, hem sy gardiner åt en vän.
Vännen ringer...
Då har jag sytt fel mått på den ena så det är bara att klippa om och sy igen...
Hurra :(

 Tygklippning.

 Vackert tyg.



När jag nästan är klar med min andra "omsyning" är undertråden slut. Himla irriterande, tur att gardinen ska vara rynkig när man hänger upp den sen.

Nu har jag satt mig i soffan och försökt mig på det där fina Annanasmönstret, jag fattar fortfarande inte.
Nu blir jag snart grinfärdig...

Godaste CaffeLatten har iallafall Bageriet...
När vi var där idag så drack jag upp den på typ 3 minuter. Den smakade Gräddkaffe, mums.
Jag satt och sa så många gånger hur god den var att hon som satt bakom mig tillslut reste sig och sa :
Nu har du suttit och sagt så många gånger att den är " sååå god " att jag också måste ha en...
Hon tyckte också att den var god :)



Så tillsist...
Jag brukar inte lägga in bilder på min lille Prins på bloggen om inte han är bortvänd eller har något för ansiktet ( typ ).
Men jag gör ett undantag nu för detta är en bild på en bild.
Jag tog några porträttbilder som jag skickade till min morbror.
När han kom hit igår hade han med sig en av dom och så hade han gjort om den lite i datorn och sen printat ut.
Det blev JÄTTE-FINT!!!!!
Jag var och köpte en ram idag och ställde kortet på allmogeskåpet.
Har tagit ännu bättre bilder sen jag tog det där så jag ska nog skicka dom också sen och be honom fixa till och printa ut.
Så kan jag pröjsa honom istället för en fotofirma.
Åh, jag ÄLSKAR kortet.
Sticka lugnt.

Ok...
Jag kommer göra ett litet tillägg nu när klockan är 22.40.
Jag sitter och ser en film just nu som heter " Besatt ". Den är så djäkla läskig och äcklig att jag inte kommer sova ett skit inatt. Jag ska nog inte se såna här filmer med tanke på "vissa saker" som har hänt...
Kommer att återkomma till en händelse som hände för ca 2 veckor sen, så småningom. Då ville jag sluta vara på ett visst ställe kan jag säga. Inte för att det har med demoner att göra men...
Ja , vissa av er vet andra inte.
Jag kommer ha svårt att veckla ut mina ben ur filten, ta mig till badrummet och sen in i sängen efter den här filmen.
SPÖKEN och demoner, helst gärna inte fast... Jo, ändå...
Iallafall på film ;)
Reklampaus, Skynda, skynda, varde ljus i lägenheten.
På med ALLA STARKA LAMPOR!
Sticka lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0