Prins Carl-Philip häckar visst här på " Rue de la Syd "...


Igår...
Gud vad jag tjatar men jag har ju verklige hakat upp
mig på det här programmet...
Extreme Home Makeover.
Igår, ensamstående far med 4 söner i ett mycket eländigt och utsatt område.
Dom får ett sprillans slott i ett område jag inte hade låtit mitt husdjur gå ut själv på dagen ens. Men dom får ett slott bland alla knarkarkvartar och rivningskåkar..
Undrar hur många minuter det tog innan det blev inbrott hos dom när tv-teamet försvann. Vågar dom lämna huset eller måste någon i familjen ALLTID vara hemma och vakta ägodelarna.


Gårdagens "Ty-floskel" var när dom zoomar in alla byggnadsarbetare och familjen får se detta på datorn på sin "resort".
" You are surronded by a sea of love! "
Weeping-Madde...


Så till idag...
Tre unga killar går förbi, börjar hojta på mamma om "limon" på gården.
Va e´re där för bil, faan va fin..
Javisst är den svarar mamma, det är PRINSEN som är här på besök...
( Det är ju vecka 29 så helt omöjligt kunde det ju inte vara )
VA????? Säger dom och ser långa ut i fejset...
Visst, PRINSEN bor här han...
SHIT, coooooooolt, tyckte dom.
Undrar om hans säkerhetsvakter hade godkänt det?
Det tror inte jag, men så långt tänkte nog "INTE-TORR-BAKOM-ÖRONEN-ÄNNU"
Sticka lugnt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0