Så var jag tillbaka från Farbror Doktorn...

Virus...
Kul Jul...
Här går det undan, teletid på VC, läkarbesök, snabbtest i halsen och snabbsänka.
= Virus...
Jaha, bakterier går att bota med penicillin, virus får man VÄNTA ut..
Skojigt värre.
Och så fick jag en "försmak" på hur det  kommer att bli när jag tagit bort halsmandlarna, det kommer sätta sig i svalgväggen istället.
Det är faktiskt "behagligare" ( om man nu kan säga så om halsont ) än att ha det i halsmandlarna, men det gör inte lika ont.
Så fick jag lära mig en sak om min hudmedicin, den tar ALLT...
Det är typ super-stark antibiotika, hade jag fått bakterier hade jag troligtvis aldrig blivit sjuk för den hade dödat bakterierna direkt.
Ja, så nu har jag mitt Virus, feber, och en sjukskrivning..
Det ENDA positiva med det här är att jag SPARAR semesterdagar.
MEN, jag vill inte ligga här och missa allt det roliga, jag blir så ARG!!!!!!!


Åsså huden då.
Ibland vill jag bara hyvla av min hud och skaffa ny.
Förra veckan, superfin.
Så har jag levt ett liv med mycket mat ute, borta, halvfabrikat och vad händer...
UTSLAG....
Spiken i kistan var i morse när jag VERKLIGEN INTE FATTADE varför den har blivit superdålig trots att jag knappt ätit något för att jag har ont i halsen...
Hm, vad HAR jag då ätit som skulle kunna göra att det blivit så här?
Ja, då kom jag ju på att jag ätit HALSTABLETTER hela dagen igår och imorse för att ens kunna svälja.
Vicks/Lakrits.
Tittar på förpackningen: Ammoniumklorid.
Jaha, då fattar jag varför!!!!!
Jag blir snart GALEN på det här.
Till och med halstabletter måste man passa sig för.
Allt måste jag göra själv och laga från "scratch".
Jag ska nog fan starta mitt eget "Mat-märke" som är god, näringsrik och SALTFATTIG, mat.
Jag är hungrig, alltså djävligt svidig just nu.
Ont i halsen och utslag.
Det är synd om mig.
Förstått??????
Det är bra med en blogg, det blir som min egen klagomur.
Ursäkta mig, detta är INTE menat till NÅGON,  jag måste bara få skriva det:
FUCK OF!!!!!!!!!
( Förlåt för alla svärord i detta inlägg men jag MÅSTE få ur mig det, då kanske det känns bättre sen )
Jag antar att det märks att jag är rejält frustrerad just nu...
Sticka lugnt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0