The "Glitter-Brun-Utan-Sol-kräm-med-Caffeine-cellulite-Reducer"+lite Pride...

Jaha, då tänker jag redovisa resultaten av den där " Brun-utan-sol-krämen-med-glitter-och-koffein-och-GinkoBilboa" som jag köpte.
Mina trogna läsare har kommer säkert ihåg att jag skrev om detta för någon vecka sedan.
Mina mindre trogna läsare får uppdatera sig själva under rubriken :
"Från glad till besviken, till glad igen" ( och även dom trogna som har dåligt minne ;)

Man skulle ju inte bara få fuskbruna ben av den här krämen, utan också smalare ( tack vare koffeinet ) och cellulitreducerade ( dvs minskning av celluliter )


So far....
No change...
På svenska:
Ingen förändring...
Dom sitter där dom sitter och dom har INTE MINSKAT.
Inte för att jag räknat groparna direkt men nej mina ben ser ut precis som vanligt.
Den här undersökningen fortsätter ett tag till eftersom jag vill ha sommarbruna ben trots att jag inte kan vara i solen.

Fick faktiskt ett annat tips av Liza som en del av er kanske sett om ni kollat kommentarerna.
Ett toppen tips.
Ta av dig glasögonen, flytta dig 2-3 meter från speglen, titta och VIPS inga celluliter!
DET funkar!!!
Shit vad fina ben jag har ;)

Så ett litet inlägg i dessa PRIDE-tider...
Sitter och ser på Morgontv på 4:an, genusforskaren Tiina Rosenberg intervjuas. Ni vet hon som var "Dragplåster" ihop med Gudrun Schyman i Fi ( Feministiskt Initiativ var det va? )
Det slår mig att hon faktiskt är SKITSNYGG!
Hade jag varit lesbisk hade jag blivit väldigt "intresserad" av henne.
Smart verkar hon ju vara också, visserligen hade hon vid något tillfälle kopierat nå´t forskningsresultat men vilken student har inte gjort det???

Det får mig osökt att tänka på "dom gamla goda tiderna" när jag och min "homosexuelle-bästis" var ute och festade..

I´m his Faghag and he is my DramaQueen ;)
Fasten han säger att jag är en DramaQueen oxå men det tycker jag inte stämmer... Alls...

HAN brukade spana in killarna HAN var intresserad av.
Jag såg till att bli uppraggad av just DOM killarna och bli bjuden på drinkar ( som jag sen generöst delade med mig av).
När jag etablerat en kontakt med vederbörade "offer" introducerade jag min vän "från England"...
Jag kan säga att det finns inte EN, lite halvslirig, svensk man som inte nappar på en Engelsman med en öl i näven!!!
Det blir FOTBOLL, spelare och lag för hela slanten....
Min vän är dock totalt ointresserad av fotboll men vem har inte spelat INTRESSERAD av vad killar pratar om när man vill ha dom på kroken????
Helt hysteriskt roligt.
När killarna som raggat upp mig etablerat en kontakt med min vän var det dags för mig att gå till "Damrummet" för en liten kisspaus och pudercheck ;)
Dvs jag försvann ut på MINA jaktmarker... ( he,he )
Vilket team va???

Det var ganska roligt nu när vi satt och såg "någon-av-dom-hundra-femti-elva-melodifestivalarna".
För det älskar vi ju naturligtvis också båda två..
Han kom med en liten Madde-spaning faktiskt, något jag inte tänkt på själv att jag sagt, tycker eller gör.
Angående killar då..
Han sa till mig att han tänkt på följande...
Jag säger alltid att jag tycker killar som Martin Rollinski ( sångare i BWO ), Patrick Dempsy ( Grays anatomy ), Alexander Zweibergh ( modell ) är jättesnygga.
Typ killar med lite "Dandy-look", androgyna, söta pojkar...

Så blir jag alltid ihop med sådana män som ser ut som "Björnligan", stora, skäggiga, bastanta karlar..
Han har faktiskt rätt... Hm....
Hur kan det bli så?
Jag gillar söta Killar men tänder på Grottmän...
Sen kan jag faktiskt inte ens påminna mig att dom killarna som ÄR lite androgyna har varit så intresserade av mig. Jag är ju inte direkt en "Girly-Girly" tjej utan mer BESTÄMD av mig, lite bulldozer-varning.
Det gillar nog inte "Dandy-killar" dom vill nog ha lite mer mjuka och följsamma tjejer.
Inbillar jag mig...

Medans då Grottmännen ser mig och tänker:
Me Tarzan, You Jane... ( ha,ha )
Eller:
Den där "Bulldozern" ska jag nog få pli på...
Tror dom ja ;)
Jag kör över dom fortare än dom hinner blinka!!!!!
Eller hur älskling???
Sticka lugnt ;)



Kommentarer
Postat av: johan

Så heta sexiga ben:) I like it>3

Svar: Tack för det! :D
Madde

2012-08-01 @ 19:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0