Arrrgh.. Blir inte som jag tänkt mig!


Multifärgat garn...
Jag har gjort en liten provlapp på en ny trekantssjal. Jättefint mönster men det garnet jag vill ha finns inte i enfärgat, det är multifärgat..  
Provade med det enfärgade garnet jag har, det blev liksom suddigt.

Det enfärgade....
Jag provar vidare så får jag se.
Idag har skulle Chiifen och jag gå och ta en fika, det blev bestämt Märta´s. När vi kommer dit sitter danskarna från igår, det kändes INTE som jag ville gå dit då. Vi gick en extra sväng på stan och när vi kom tillbaka var dom borta. Chiifen visste ju naturligtvis ingenting..
Nä, tacka vet jag min snygge sambo, han skåningen ;)
Inget mer spännande idag..
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0