Coolt rum!

Så kom äntligen min lille prins... Han tyckte VERKLIGEN om min " Room Makeover ", Coolt rum mamma.
Du har bra smak ändå! ( tillade han lite förvånat.. )
Lite senare när han skulle sova :
Åh, kan inte vi ha pyjamsparty ikväll, du kan väl sova över hos mig?

Var och gjorde mitt hörtest idag och fundera på detta, det var inte mitt högeröra jag hörde dåligt på utan mitt VÄNSTRA.
Nej, vad fan tyckte jag, det är det högra! Det är ju det örat jag upplever allt blir tyst runtomkring när jag ligger på mitt vänstra.
Hörtestet visar det vänstra, envisades hon. Läkaren ringer på torsdag.
Ok, sa jag. Konstigt.
Så kommer jag hem då sitter en av mina kusiner och fikar med mamma, jag berättar vad "hörtestaren" ( audionomen? ) har sagt.
Då säger min käre kusin:
Äsch, det är väl nå´n felkoppling i huvudet på dig, ha,ha...
Ja, det är väl det ;)

Har börjat på en ny sjal igår, oj vilket härligt mönster. En riktig 70-tals sjal kommer det bli, fast i modern tappning. Garnet till bröllopssjalen har inte kommit ännu men jag hållet tummarna för imorgon, senast onsdag. Annars blir jag nog väldigt stressad igen, risk för-hamster-i-hjul-varning!
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0