Magisk.


Lee Gotvik, kom ihåg det namnet...
Wow vilken röst och vilken duktig tjej. Hon var helt magisk!!!!
Jag och Chiifen var ju på Sing/Song writer festival igår ( visserligen bara i 1 ½ tim, hade kunnat stanna längre.. )
och vi lyckades pricka in den här tjejen.
Hon vann tydligen Tiljans 2006 och DET FÖRSTÅR jag verkligen. Hon var som en gotländsk version av Eva Cassidy. Om inte bättre...
Rösten var så ren och klar att det nästan var omänskligt, kan man verkligen låta så utan att vara "mixad" av musikbolaget.
Hoppas verkligen hon får göra en hel skiva någon gång för den ska iallafall jag köpa!!!!


Sen blev det en fika i solen på hamnen.


När vi kom hem visade Chiifen mig 2 nya tavlor hon gjort igår. Hon kallar dem " Tvillingarna "
Fina!
Återkommer nog ikväll men " for now" :
Sticka lugnt.

Nu är det kväll, snart är det dags för fotboll. Final tror jag...
Jag blir förpassad till sovrummet, OM jag ska se tv. Jag kommer nog sticka och lyssna på talbok tror jag, det är ändå inget på tv.

Har precis varit inne och tittat på Tradera.
För 4 dagar sen la jag bud på ett mönster, jag kallar det "Annanas-mönster" för det ser ut som små annanaser. Det heter säkert något annat men strunt samma...
Jag är lite spänd, det här är ett mönster från en tidning, urrivet och det är väl typ 70 tal.
Låt mig säga så här, det finns ju inte en chans i helskotta att jag låter någon annan få detta mönster.
Jag har letat i evigheter sen jag såg en sjal som någon virkat på "Sysidan". ( Det är en sida för såna som syr, stickar, handarbetar m.m )
Jag SKA bara ha detta mönster, jag kommer betala HUR MYCKET SOM HELST!
Jag har redan lagt 400 som slutbud. Just nu är budet 61 kr, så jag kan bara låta det ticka på...
Helt sjukt, det skulle jag inte lägga annars för 1 mönster men det här är VIKTIGT...
Jag har is i magen och väntar i 8 dagar till..
Sticka lugnt igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0