Ny favorit!



Jag har fått en NY godisfavorit:
Polly, Hazel & Coconut! Mums-fillibabba säger jag bara...
Till eftermiddagskaffet är det kanon kan jag säga, Jätte-jätte-jättegott.
Testa!
Kom på en ny Tant-varning på mig själv också...
När jag var liten och var godissugen och fikade med min mormor och hon tog fram Nougat blev jag skitsur.
Äckligt som tusan tyckte jag då men mormor smaskade på och njöt av den där äckliga nougaten till kaffet.
Gissa vem som sitter och snaskar på Nougatsnäckor till kaffet nuförtiden????
Kan det vara JAG?????
Ja, tänk det kan det.
Jag ÄLSKAR nougat.
Tänk så det kan bli, en mognadsfråga PERHAPS?


Igår var jag och Mamsen på Linds och jag fyndade dom här betongrosorna, billigt och jättefina tyckte jag. Passade bra i hallen till "Tant-ros-gardinerna".

Idag kom min lille Prins, på himla gott humör...
Han hade längtat efter mig, hurra...
Det är inte ofta min 8- åring säger sånt nuförtiden så man får suga i sig och spara to a rainy day ;)
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0