Andras relation till mina bröst...

Jaha, då är jag hemkommen från jobbet och nu kommer ett litet inlägg om mina tuttar.
IGEN...
Det verkar som om alla har en relation till dom på ett eller annat sätt. Det ser ut som detta ämne kommer att bli en följetong i denna blogg...

Iallafall, till ämnet.
Jag och Chiifen hade en Glassar-dag på stan idag, hon ville gå och käka lunch på Bageriet och sen gå och kolla i affärer. Sagt och gjort, vi åt strosade och hamnade tillsist på Indiska.
Jag hittade en jättefin solklänning och går in och provar. Den var för stor, på HELA kroppen, lite potatissäcks-varning. Chiifen står utanför och frågar om hon får se hur den ser ut.
Visst säger jag men den var inte snygg på mig. 
Jag öppnar draperiet och det första hon säger är:
 Åh, Madde. men det gör inget att den inte passar, jag tycker det är fint med SMÅ BRÖST iallafall.
Va??? Vadå små bröst säger jag, och blir helt full i fniss.
Jamen den är ju för stor, över BRÖSTEN, säger Chiifen.
Ja, man kan ju inte annat än gapskratta..
Ja säger jag, men jag tycker den är för stor överhuvudtaget, inte bara över brösten...
Jovisst, jovisst, absolut säger Chiifen då och ser lite skuldmedveten ut.
Sen började hon oxå skratta när hon märkte att jag INTE tog illa upp.

En annan liten anekdot dyker då snabbt upp i mitt huvud  som jag hörde för inte så längesedan.
En mycket kär vän till mig hade börjat datea en kille.
Hon pratar säkert och beskriver sina vänner, har jag för mig och så kommer hon då till mig. Han vet efter en stunds beskrivning vem jag är och säger efter ett tag :
Ja, men henne brukar jag se när jag är ute och går med hunden på Hällarna. Hon brukar jogga där, hon är smal, blond  och har STORA bröst! Min kära vän hånskrattade rejält när han sa så..
Vi kunde se mig framför oss, joggandes med min ENORMA byst. "SKADUNK, SKADUNK" som vännen ljudillustrerade den fantasin.... Som hon sa senare när hon berättade det för mig:
Det var nog ÖNSKETÄNKANDE..


Och faktiskt, när vi var på väg till grillkvällen i Lye förra lördagen så hade min käre vän Peter OXÅ mina bröst på tapten. Det smädades ( kärleksfullt med glimten i ögat )VILT mellan honom och min sambo om storleken på mina tuttar den bilfärden. Men som Peter har sagt många gånger till mig:
Han gillar att krama mig för det är aldrig några ÄCKLIGA bröst i vägen.
I like hugging you, It´s like hugging a man...
Jisses, säger jag bara.
Folk verkar verkligen lägga märke till mina bröst, detta måste ju vara beviset att stora tuttar inte alltid ger MEST uppmärksamhet.
Ja, så vi får se vad som kommer härnäst i bröstväg, som sagt alla verkar ha en eller annan relation/åsikt om mina tuttar.
Måste bara tillägga i "protokollet", jag gillar mina bröst, oavsett vad andra tycker om min storlek. Dom är små men sjyssta för att vara 37 år, inget häng här inte ;)

Som en kille sa till mig för några år sedan: Du har så´n där sport-byst.
Mhm, vad är det då säger jag? ( förväntasfullt )
Platt som en planka!!!
The end.

Nu till lite bizniz, för här händer det grejer.
Fler och fler hittar/tittar in till min lilla Sjal-bod.

Härom dagen var sonens-bästa-kompis-mamma här och beställde en sjal som hon skall ha på ett bröllop. Medans vi står där och bestämmer mönster m.m frågar hon mig plötsligt:
Kan du virka rosor?
Javisst säger jag, hur så?
Jo, då visar det sig att hon har en kompis som gör konstverk av gamla virkade dukar och hon har jagat virkade rosor som en galning. Jagat tanter på Kupan, till och med annonserat i tidningen och inte fått napp. Jag sa att "konstnären" fick gärna ringa mig så kunde vi diskutera.
Det tog inte en halvtimme så ringer telefonen och igår var hon här. Det blev beställning direkt, 40 st skall hon ha. Till att börja med...
Yes, säger jag bara.
Så nu virkar jag rosor på löpande band, har hunnit med 7 idag och fler kommer vara klara innan kvällen är slut.
Det ena föder det andra, SÅÅÅÅÅ KUL!
Sticka lugnt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0