Bobby Ewing / Téhuva...


Idag skulle jag gå och klippa mig. Frågade min lille son om jag inte skulle ta och boka en tid till honom hos frissan nu när jag ändå skulle dit...
Nähepp, det skulle jag minsann inte, det ska växa.
Jamen nu när du har kort frisyr så behöver man klippa det oftare för att "behålla frisyren".
Nej, nej, nej,  ingen klippning!!!!

image37

Det jag egentligen ville säga honom var att:
Älskling, ditt hår är väldigt tjockt och självlockigt. Du behöver klippa det för du ser ut som Bobby Ewing just nu och går snart in i Téhuve-stadiet.
Men det sa jag såklart inte utan låter det bara vara, det ska tydligen växa ut  ;)
Jag får väl börja kalla mig Miss Ellie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0