Skojare?

Nu börjar jag bli ganska irriterad...
Kollar min mail det första jag gör på morgonen sen en vecka tillbaka.
Jag köpte ju en stickmaskin för ett tag sen som visade sig vara trasig. Jag skrev ett dåligt omdöme om säljaren på Tradera och han gick i taket. Han tyckte att jag inte skulle ha skrivit ett dåligt omdöme förrens han och jag hade rett ut "våra affärer". Oki, helt rätt...
Vi hade trevlig mailkontakt och snabba svar innan jag skickade tillbaka den.
Vi bestämde att jag skulle skicka tillbaka stickmaskinen och så skulle jag få pengarna tillbaka. Jag skickade tillbaka maskinen, i lördags. Mailade mannen, inget svar... Det gick 2 dagar till, mailade, inget svar.. Efter 3:dje mailet och 4 dagar svarar han att han inte fått den och att han ska åka bort till sitt sommarställe. Han bor i Stockholm, hur många dagar kan det ta för ett paket att komma fram????? När han skickade paketet till mig tog det 2 dagar. Sen har jag inte hört ett ljud... Vet inte om jag ska känna mig blåst ännu eller inte?  Återkommer garanterat i detta ämne, nu ska jag till jobbet.
Sticka lugnt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0