Vilken UNDERBAR dag....

Idag blir det mkt bilder...image38
Vi börjar med fin bild på Nelly, min kompis :)
I helgen ska vi ha Nelly hos oss på "prov". Hon kanske flyttar hit... Det var nästan läskigt hur allt blev som vanligt igen, som på "Flisan-tiden". Känns riktigt bra, Nelly verkar oxå trivas.
  Nelly gnager på Flisanvis.  Kan du sluta babbla nu så vi kan fortsätta leka?

Vi har varit ute i trädgården hela dagen, helt underbart skönt. Målat, stickat, fikat, kastat boll, skällt på grannens katt, studsat på studsmattan och ätit glass.
 Jag, stickar. 
 Denny kopplar av i solen efter jobbet.
image43
Vackra blommor i rabatten !!!!!!
Helt ärligt så har dom där gamla tankarna dykt upp på att vilja gå fotolinjen igen.
Jag får väl göra det när jag blir pensionär och ta tag i den där USKA utbildningen, men mitt hjärta ÄR verkligen i konsten och hantverket. Så é det bara, det är som en drog....
Sticka lugnt :)

Kommentarer
Postat av: Morbror Frasse

Rett Madde.Følg dina drømmer. Satsa på foto!. Men vent ikke for lenge. En vakker dag er det for seint!

2008-05-09 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0