Alvedon till frukost.

I morse vaknade jag klockan 08.00.
Jag la mitt huvud på kudden klockan 21.10 igårkvälls.
Jag tror att jag somnade omedelbart för jag kommer inte ihåg ett dugg.
Jag har alltså sovit 10 timmar och 45 minuter.
Inte likt mig överhuvudtaget...
HELT SLUT, när jag kom upp i morse och hade en huvudvärk som inte gick av för hackor.
Det var frukost med kaffe och alvedon som gällde.
Brukar heller inte inträffa att jag börjar dagen så men jag kunde knappt röra på huvudet.
Jag är slutkörd.

Jag hoppas det känns bättre under dagen.

Igår blev det inte mycket här.
Jag fick springa och plocka en massa som vanligt och det behövs städas här men det får vara den här veckan.
Jag orkar faktiskt inte.
Jag hamnade framför tv´n klockan 20.
Inte ett smack att se.
Jag valde mellan 150 urtråkiga alternativ.
Det blev " Bonde söker fru ", har inte sett ett enda avsnitt av det programmet sen första säsongen.

Det som fångade mitt intresse var den " Homosexuelle " bonden.
För det första var han ju skitsnygg.
För det andra verkade hela situationen fullständigt ÅNGA av SEXUELL frustration på den bondgården.

Det skitsnackades vilt om Ville som verkade vara en kille som tog för sig / utmärkte sig rejält.
Iallafall ju fullare han blev.
Han är en riktig " FJOLL-BÖG ".
Högljud och ljus röst.
Rakt på och MASSOR med åsikter.
Himla mycket " Guuuuuud " kom ur hans mun.
Dom andra två verkade vilja vara interlektuella och lågmälda och lugna.
Välartikulerade var kanske ordet.
Lite förmer än Ville.
Som fjollade ur rejält :)
Helt plötsligt kände jag...
Jag måste försöka se vad som händer Bonden Peter och hans lilla föjle av PRIMADONNOR...

Dom andra bönderna var TOTALT ointressanta.
Skittråkiga.
Jag får kasta ett halvt öga i fortsättningen och spana på Peter.

Ikväll blir det " Roliga Timmen " igen..
Jag får se om jag ORKAR hålla uppe entusiasmen vad gäller BRANDISARNA.
Det börjar bli lite för mycket SAME, SAME i programmet nu.
För övrigt mötte jag Cool-Smurfan i dörren på Folktandvården igår.
Ja, om hon är 60 då ser jag ut som 150 i jämnförelse.
Hon är ÄNNU snyggare i verkligheten för att vara 60.
Jag är imponerad.
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Tove

Krya på dig!! Kram

2008-11-27 @ 12:30:23
URL: http://tovisens.blogg.se/
Postat av: Bloggaren Herself.

TACK!!!!

Men jag är nog inte sjuk, bara utarbetad...

Skulle behöva semester från mitt liv ;)

Kramis.

2008-11-27 @ 15:22:30
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0