Bomber.

Jag fick ett mail...
Jag får ju det från och till från NÅGON / NÅGRA för mig okända personer.
Personen eller personerna vill tydligen inte skriva kommentarer på bloggen men vill gärna säga sin mening om det jag bloggat.
BRA!!!!
Feedback är KUL och så kan man hitta nya ämnen att blogga om eller vara SNÄRTIG i svaret TILLBAKA.
Sån´t gillar jag :)
Och tydligen DOM / DEN också.

Jag skrev ju häromdagen att jag börjar bli smått lik Carl-Jan Granqvist i min insnöade lilla virk-och stickvärld.
Fast Carl-Jan håller ju på med MAT & VIN  förstås och jag med GARN & STICKOR.
FANATISK, var visst ett ord jag använde...
Då fick jag som sagt ett mail om min fanatiska passion.
Citat :

"Ja, du verkar ONEKLIGEN väldigt FANATISK när det gäller det där med Stickning och virkning.
OCH EN MASSA ANNAT OCKSÅ, för den delen... "

Jag vill bara svara :
Var glada kära läsare att jag inte BYGGER BOMBER för DÅ hade det inte varit kul...
Funny Ha, ha ;)
Sticka lugnt.


Kommentarer
Postat av: Tove

anonyma kommentarer säger du? fegt.. faktiskt! hoppas allt e bra där borta. kramkram.

2008-11-05 @ 22:09:32
URL: http://tovisens.blogg.se/
Postat av: Bloggaren Herself

Allt är bara bra men jag är trött efter en natt på jobbet.

Fegt...

Ja, det hade ju varit roligt om den / dom hade skrivit på bloggen istället...

Men tydligen är JAG iallafall känd för personerna i fråga, eftersom dom skickar till min mail.

Det är trots allt KUL saker dom skriver och sådant jag svarar på tillbaka i bloggen.

Inte till deras mail.

Om jag är SYRLIG så är DOM syrliga och jag SYRLIG tillbaka igen.

Kramis

2008-11-06 @ 15:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0