Farsdag & Grått é flott...



Idag är det Farsdag.

Men eftersom min pappa är död så har jag ingen Far att fira idag.
Jag har inte heller varit vid hans grav men väl vid min mormors.
Tycker bättre om kyrkogården där mormor ligger för det är mycket lugnare och vackrare.
Stod vid mormors grav och sände en tanke till båda.
Gick förbi där idag på min lilla promenad och fotade korset som finns på Norra kyrkogården.
Lagom dystert och tankvärt.
" Gud har en plats för alla "
Det får man ju hoppas...

Så till min lilla promenad på temat :
"Grått é flott"

Gråmulen dag men tittar man noga så hittar man en hel del färg trots allt.













Ja, det var det...
Fick ni hänga med på en liten fotorunda igen.
Nu ska vi snart träffa Syster-Yster med man och barn och ta en Farsdags-fika.
Återkommer senare.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0