Glömde nämna...

EN... Rolig grej idag som fick mig att skratta högt för mig själv här...
Jag fick ett litet mail på min hotmail...
Igen.
Från nån ANONYM person.
Den här personen / personerna ÄR KUL alltså.
Personen hade läst inlägget om Brandisarna och kommenterade när jag skrivit att det blivit så mycket text av absolut ingenting.
Citat :

" Ja, du kan verkligen KOKA SOPPA PÅ EN SPIK du... "

Humor, I like :)
Tack hemlige mailaren, du fick mig på gott humör idag iallafall.
Jag har börjat fnissa för mig själv varje gång jag tänkt på det mailet.

Här har vi haft en lugn Idol-kväll med skvaller och funderingar på att åka och slå NÅ´N på käften.
( inget kopplat till mig, fast ändå kan man säga )
Vissa borde vakna upp och inse vad dom har innan det är för sent.
Vissa borde ta vara på den kärlek som dom har till låns, bara ett KORT LIV.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0