Pastasallad och Lejongul sjal.







Färdig sjal.
Igen.
Här går det undan :)
Färgen är verkligen UNDERBAR i dagsljus.
Kväll och foto gör den inte rättvisa.
MEN...
Jag kommer aldrig mer jobba i "Freja garn ".
Garnet flikade sig HELA tiden och det blev nästan NYBÖRJAR-RESULTAT.
Svårt att få till det snyggt i kanterna, fastän jag är PROFFS ;)
Skitdåligt garn verkligen!!!!
Urbesviken, för det finns verkligen fina färger i detta acrylgarn.
Jag är INTE nöjd men kommer sälja den ändå.
Billigare..

Idag har vi haft en stilla hemmadag.
Så blev vi hungriga.
Jag var sugen på något snaskigt.
Sambon också.
Vad äta?
Så kom vi på det :
Pastasallad från Ica Maxi...
YES!!!!!!
Det var typ HUNDRA år sedan.
Vi kastade oss i bilen och iväg.
Snabbt, gott och proppmätta blev vi.
Jag satsade på VÄLDIGT MYCKET vitlökssås.
Om sambon nu snarkar, ska han ändå vara glad att jag ligger i sonens rum inatt...


Just nu ser vi på Idol.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0