Mysig eftermiddag...


Sonen hugger in.



I eftermiddag har vi haft det mysigt.
Vi åkte ut till Snäckhagen och fikade och FROSSADE.
Det fanns soppa, olika sorters bröd, tårtor, kakor, pajer, chokladbollar, bullar m.m
I långa rader.
Vi tryckte i oss i sedvanlig ordning...
Till och med morsan ;)
Gott, gott-i-gott-gott...
Många fat blev det till slut och vi var nöjda och belåtna.
Det var årets Farsdagsfirande.

Så till några kloka ord :



Såg / fotade  jag i fönstret hos "Frälsis" idag när jag gick förbi.
Så sant som det är sagt...
Sticka lugnt.



Kommentarer
Postat av: Tove

Åh idag hade jag koll på er dag innan jag läste din blogg =) Vet hur goda kakorna e där, nice, men jag har också varit på tårtkalas. kram

2008-11-09 @ 20:32:32
Postat av: Liza

Fina bilder vännen!!



Jag har varit helt off...orkar knappt se rakt...

Möte på skolan idag med....byte imorrn....får berätta mer när vi pratas. Hur var det med lunch?



Kramar!!

2008-11-10 @ 17:50:28
Postat av: Bloggaren Herself

Tjena! Lunch på tord eller fredag??? Då är jag ledig... Kramis

2008-11-10 @ 21:17:30
Postat av: Liza

Jag kan luncha på fred! It's a dejt!! ;)



På torsd är ju sonens 7-årsdag så då ska de fikas lite på em med familj o släkt, man ska väl dammsuga lite innan där då ;)



Kramar!!

2008-11-10 @ 21:20:17
Postat av: Bloggaren Herself

Fredag, It´s a DEJT...

Det andra.. som jag skrev lite om idag. Jag kan tyvärr inte prata om det...

Det är bara mellan mig och dom det berör.

Väldigt ledsamt bara.. :(

2008-11-10 @ 21:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0