Spännande...

Så, idag har jag gjort något spännande...
Jag har inte kommit så långt mer än lagt upp en profil.
I en tävling.
Jag har bara anmält mig på vinst och förlust och så får vi se vad som händer.
Jag har inte riktigt kläm på hur det skall utformas " det som ska tävlas om", men det blir som med bloggen .
Jag lär mig väl med tiden.
Eller så har jag missuppfattat hela grejen och allt ska ut på en gång.
Jag måste kolla in konkurrensen och se vad / hur dom har gjort.
Puh...
Lite pirrigt.

Berättade för sambon att jag anmält mig till en sorts tävling och han sa :
Har du anmält dig till en Virk/Sticktävling???
Nej, det skulle man ju kunna tro men så är det inte.
Det har INGETING med det att göra.

Så berättade jag vad jag anmält mig till för tävling och....
Jag fick inte direkt några ivriga  HEJA-ROP tillbaka.
Det var mer TYSTNAD och Mhm, Jaha, som svar.
Han kanske inte tror på min förmåga i detta nya projekt.
Jag sa:
"Jag måste ju ha NÅ`N försörjning i framtiden när jag blivit arbetslös och inte har en krona på fickan.
Jag kanske blir RIK på det här..."
Jag fick ett FNYS och en SKEPTISK blick tillbaka.
Ok, halvrik då´ra.
Pytterik, kanske.
Eller en total FLOPP ;)
Asch, det får bära eller brista.
Jag återkommer imorgon med att KANSKE delge ER mitt nya, spännade projekt...

Nu ska jag göra klart en beställning och virka en brosch.
Återkommer lite senare ikväll.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0