Ursäkta...

Jag har tagit fel på person.
Den där Niklas jag DISSADE i förra inlägget var FEL person.
Jag tänkte på den där " Åre-Gutekällaren-Tobbe ", han som varit inblandad i Kallis sen Dackefejden...
Han är ju fortfarande inblandad i Kallis och Wisby Strand men det var inte han som uttalat sig i tidningen.
Visserligen är det väl skit-sak-samma för dom läser ju inte min blogg ändå...
OCH den där Niklas kan nog knappast han heller blivit FÖRVÅNAD över hur Bratsen beter sig.
Det är ju ÖKÄNT, som sagt...

Så vill jag be om ursäkt till en VÄN också.
För att jag inte FATTAT...
Att du ville umgås med mig.

Ibland är det svårt att TYDA TECKEN när någon vill ha ens uppmärksamhet.
Om dom inte är riktigt så tydliga som dom brukar.
Typ :
Hej vad gör du imorgon, kan vi träffas?
Hej vad gör du idag, kan vi ta en fika?
Hej vad gör du i helgen, ska vi hitta på något?

Nej, min vän har inte varit så tydlig men VÄLDIGT FLITIG på att höra av sig.
Och jag, UPPTAGEN av mig själv ( som vanligt ;) har inte fattat att vännen pockar på uppmärksamhet och vill umgås.
Dåligt av mig.
Men BOT och BÄTTRING...

Raskt bjöd jag över XX till fredag och "Idol-kalas" fastän det är en hel vecka till dess.
Mmm, kanske en FIKA imorgon eller på tisdag också, sa XX.
OM du inte jobbar?
Ja, men gud, jag har "Lyx-vecka", hör av dig så fikar vi.
Ja, det vore jätte-mysigt...
Så nu kommer vi träffas och JAG kommer skärpa till mig och RINGA OFTA, så vi kan ses.
Sticka lugnt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0