Brandis-porr PÅ HÖGSTA NIVÅ!!!!

Jag hade inte tänkt att jag skulle skriva något mer ikväll, men jag MÅSTE...
Jag kan tyvärr inte vänta till imorgon.
Även om jag ska upp tidigt och jobba.
Jag MÅSTE skriva.

Flickor, tjejer, kvinnor...
Ni behöver inte längre SMYGTITTA på Canal + eller Tv 1000:ens porrfilmer sent på nätterna när mannen somnat.
Ni kan på BÄSTA SÄNDNINGSTID se på " Brandis-porr"...

Jag vet att jag tjatar om den där Brandis-porren men killarna MISSAR ALDRIG ett tillfälle att visa upp sig.
Jag tycker jag har tjatat om det i VARTENDA inlägg jag skrivit om Brandisarna.
Förlåt, men jag har belägg för det ;)

Alltså ikväll slog dom ju nästan KNUT på sig själva i Brandis-Porr uppvisning...
Jag satt hemma hos en kompis och TJÖT i soffan av skratt.

Senario :
Sprinklersystemet i köket på Wisby Hotel satte i gång.
Hela köket höll på att dränkas i vatten.
In kommer Brandisarna och INGEN vill gå in och fixa den där skadan.
Men då har dom tydligen ett rangordningssystem och det går ut på att YNGST får utföra jobbet, om det är ett skitjobb.
Detta uppdrag var tydligen ett skitjobb. 

Yngst klär av sig / STRIPPAR, och musiken börjar spela.
( Som någon på Kanal 5 lagt på jag vet, men DET var STOR humor. Den som la in den låten måste ha skrattat ihjäl sig när han gjorde det. Sååååå passande. )
"Take my breath away" med Berlin.
Jag höll på att dö!!!!
Jag skrattade så jag fick ONT I MAGEN!!!

Så skrider "Super-Brandis-porrisen- för-kvällen" till verket.
Till tonerna av musiken och sprutande vatten i SLOWMOTION på kroppen ser han ut som en Porrstjärna i en mjukporr film.
HELT OSLAGBART ROLIGT!
Alltså vågar "Brandslangarna" över huvudtaget visa sig på stan numera?
Dom framstår ju som en samling...
Herregud, jag VÅGAR inte ens skriva vad jag tänker.
Pellejönsar...
Vad GÖÖÖÖÖR dom????
Vad säger dom???
Dom är lite som en samling " Bingo Rimer / Slitzbrudar" som Bah, Öööh, Bah, Nä, Bah, vadå Bah...
Jisses.
Nu ÄR JAG INTE SNÄLL, jag vet,  men dom är sååååå kuuuuul.
I love you Brandisar DET GÖR JAG.
Mina Idoler "Filip & Fredrick" kan slänga sig i väggen.

Min vän sa :
Tur att man inte bor här längre, för DOM skulle man ju inte vilja bli "räddade" av...
Jag tycker dom är kul... Sa jag.
Kul ja, sa hon, men trovärdiga, ( fnys ) knappast...

Skönt är att Ambulanspersonalen verkar MYCKET mer trovärdig och KOMPETENT!
Inte så mycket LARV där.
Nä dom känns lite mer trygga där i rutan när Brandisarna ballar ut ;)
I Brandis-Porr..


Jag SKRATTAR TILL OCH MED NU, 2 ½ timme senare.
Det var Brandis-porr på HÖGSTA NIVÅ!!!!
I LIKE...
Jag kan knappt vänta till nästa vecka.

Och inte nog med det.
Visste ni läsare att Brandslangarna tränar på gamla krockade eller kanske trasiga bilar från skroten?
Dom tränar på att skära ur och rädda människor ur bilarna.
Mycket bra.
Sen om dom har TUR så får dom ( säkert dom bästa ) åka på :
"SM i losstagning"
SM i losstagning...
Välkomna till Brandisarna och DERAS värld.
Har dom så HIMLA LITE ATT GÖRA så att dom inte får träna på det tillräckligt så dom hinner ÅKA PÅ TÄVLINGAR också?
Killar...
Jag har bestämt mig.
Jag vill OCKSÅ bli Brandbabe nu.
Jag vill också visa upp mig i träningsposer.
Jag vill också visa upp min kropp i sprutande vatten.
Jag vill också åka på "SM i Losstagning".
Jag vill också rädda ett utedass.
Jag vill också prata konstig dialekt på tv.
Jag vill också ha ett skojsigt smeknamn.
Jag vill också visa upp mitt skruttiga hus, dock utan pool men med sonens studsmatta.
Jag VILL.
Jag kan VERKLIGEN inte sluta tänka på er.
För ni är så kul..
Sticka lugnt ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha var nog många som skratta igår =) Jag kom först av mig och kom på mig själv sitta med öppen mun och undra om jag verkligen såg detta hahaha. Dags för brandman söker fru snart.....

Vem behöver gå på krogen i helgen och ragga på GGN killar, tror jag skippar det och drar till brandstationen =)

Kram

2008-10-31 @ 08:43:15
Postat av: Anonym

Ha,ha,ha...

Brandman söker fru...

SÅÅÅÅÅ bra!

Ja skit i GGN och stick till stationen.

Det hade jag gjort...

Ojet har ju redan haft OFENTLIG kontaktannons. Kramis

2008-10-31 @ 14:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0