Kicken & Jag = Äktenskapstycke...


Igår, vi såg så klart "Stjärnor på Is ".
Lika nervpirrande som förra gången.
Men vad hade hänt med Rafael Edholm?
En i soffan undrade om han fått en "bokstavs-sjukdom" helt plötsligt?
En om han glömt att ta sina mediciner för sin "manodepp" ?
Och en undrade slutligen om han snortat lite för mycket " bakpulver " ( det var barn med och tittade )?
Så knäppte jag på datorn.
Då hade även Miss Liza kommenterat hans beteende...

Sprallig, uppåt  och i gasen var väl det minsta man kan säga.

Så till barn och deras roliga kommentarer...
Kicken kom ut på isen.
The Poodels trummis.
Så säger min kompis dotter:

Du och Kicken är ju jättelika!
Du har bara lite fluffigare hår.

Jag: Mhmm, ja, vi är kanske lite lika, mest på håret då.

Tänk om ni skulle gifta er, ni skulle se ut som tvillingar!
Vilka barn ni skulle få, små mini Kickar...
Ha, ha vad kul det skulle se ut.
Alla skulle se likadana ut.

Jag: Ha,ha ( lite glättigt ) Ja, det skulle se kul ut...

Jätte-jättelika tyckte ALLA helt plötsligt.
Jag funderar på att klippa mig.
Jag kanske behöver en FRISYR.
Kicken och jag har ju HELT hopplösa GAMLA övervintrade HÅRDROCKS-HÅR  á la 80 tal....


Skrämmande lika...





Jag och Kicken...
Lika som bär...

Så kom jag  i säng i god tid.
Somnade runt 23, 23.30.
Vaknar klockan 02 ca...
Kände : Jag mår illa.
Kände : Jag måste SPY.
Snabbt gick det, in på toan och sen stod det som en FONTÄN...
Magen hade totalhavererat.
Tror det är allt godis jag tryckt i mig under 2 dagar.
Först i fredags, sen igår.
Kände när vi åt vid tv´n att jag mådde inte riktigt bra när jag tryckte i mig snasket.
Jag slutade och gick och gjorde mig 2 mackor till fikat istället.
Åt men kände mig svagt illamående av allt socker.
Ja, sen vaknade jag då och....
Nu blir det inte godis på ett bra tag för mig.
Fy fasen.

Jag var ett VRAK i morse och så skulle jag cykla med sonen till dansen hade jag tänkt.
Ville inte väcka mamma eller sambo, dom måste ju få sovmorgon nå´n helg.
Jag ringde Syster-Yster, hennes dottri går ju i samma dansklass som sonen.
Självklart sa hon, han kan åka med oss.
Tack och Tack och lov...

Så nu sitter jag här och är HÄNGIG igen.
Helt slut.
Hoppas det går över till imorgon.
Suck.
Sticka lugnt :(



Kommentarer
Postat av: Liza

Du...min mage har också rasat...snacka om sockeröverdos.



Hahaha du och Kicken. Men nu när du säger...hm.... ;)



Själv mår jag sådär på alla plan. Men det kan vi ta när vi ses nästa gång.



Kramar!!

2008-10-12 @ 16:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0