Lövliy...





Jag och mina gamla löv igen.
Men jag bara måste, färgerna är så underbara.
Det är nästan onaturligt vackert.

Dagen har varit sådär...
Har mått tjyvtjockt hela dagen.
Jag och mamsen åkte och hämtade garn.
Var en snabbis på loppis.
Helt plötsligt säger mamma i bilen att hon mår illa också...
Är det nå´t som går???
Jag har ätit 1 macka och POTATISMOS idag.
Helt tappat matlusten.
Allt har smakat APA sen jag spydde inatt, utom då potatismoset...
Mysko.
Törstig som en kvarn, all dricka smakar pyton med.
Nä, fy så gnälligt.
Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på ett gladare JAG imorgon.






Sist men inte minst.
Ännu mera ÖGONGODIS från växtriket.
Min favorit blomma igen, men mycket finare och KRISPIGARE bilder än förra gången jag la in den.
Längtans blåa blomma.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0