Mc Donalds.



Min Glassar-sjal klar.
Men nu har jag så tomt i butiken så jag behåller inte den själv.
Bättre att ha till försäljning.
Urdålig bild.
Knäppte 75 bilder och det här var den enda som man såg rätta färgen och som inte var suddig.
Men jag är inte nöjd.
Får ta lite fler imorgon.
Sjalar på streck, börjar tröttna på det upplägget nu...
Men så kommer jag mig ju aldrig för att ringa en "modell" så då får jag ju skylla mig själv.
Jag säljer ju ändå ;)

Idag blev det en promenad med sonen till bibloteket.
Vi hittade inget intressant nå´n av oss.
Så kom sambon och vi fikade.
Tog bilen till Öster och gick på Mc Donalds.
Vi firade vår 4 årsdag idag.
Egentligen var det ju den 17 september vi firade 4 år, men det var ju samma dag som jag tog bort halsmandlarna.
Då var jag INTE så sugen på Mc Donalds som ni förstår.
Idag blev det av och det var INTE gott.
Jag sa till älsklingen att vi kanske skulle gå på restaurang i fortsättningen och fira istället... ?
Det kan vi väl göra ändå, tyckte han.
När vi firar våra årsdagar ska vi gå på Mc Donalds, för det var ju där vi träffades.
Hm.
Visserligen, men det har liksom tappat sin charm.
Kändes inte romantiskt i år.

Idag är jag jätte, jätte, jätte-trött.
Har sovit för lite 2 nätter i rad.
Först i torsdags till fredag.
Jag jobbade ju natt men sov som en kratta.
Inte på grund av Chifen, absolut inte.
 Men det finns "saker" där som stör min nattsömn NÅGOT fruktansvärt!!!
Jag skulle vilja blogga om det men det finns kanske någon från mitt jobb som läser och som inte är INFORMERAD om mina sömnproblem på jobbet så jag kan inte skriva om det.
I torsdags var det hemskt, jag vaknade stup i kvarten och känslan är KRYPANDE.
Det är oroligt och man får inte vara ifred.
En natt med hackig sömn gör inte UNDERVERK för Moi.

Så igår kom jag i säng SENT.
Även om jag då somnar sent så vaknar min kropp av sig själv vid 07.
Helt hopplöst, den är förprogrammerad.
Jag kan inte sova tills jag är utsövd.
Kroppen vaknar 07 och då vill den gå upp.

Gårdagskvällen var dock JÄTTETREVLIG och mysig.
Vi hade Miss Karin, Miss Julia och Miss Liza på tortillia/nachos middag.
Tyvärr hade jag missbedömt brödinköpet så det tog slut rätt fort.
Grejen var dock att sonen hade beställt nachos och det åt han inte ett smack av.
Jag hoppas gästerna blev mätta ändå.
Jag hade köpt lite godis också, till fikat.
Karin hade köpt ostnachos och sura remmar.
Miss Liza hon hade köpt HELA Karamellkungens LAGER!!!!
Påsen var sprängfylld som hon kom med och vägde MINST 5 kg.

Jag kan säga att vi åt för Kung och Fosterland ;)
Allas favoriter tycktes finnas.
Skålen var ENORM!
Så blev vi inte mätta på min mat blev vi iallafall garanterat mätta efter Idol på allt snask.
Var "gravid" till och med i morse när jag vaknade.
Med all lök, vitlök och socker som jag inte ätit på typ en månad så var magen rund och fin.
Dvs UPPBLÅST :)

Trevligt, mysigt  och snackigt var det iallafall och därav den sena timmen och sänggåendet.
Men det tar jag igen ikväll, senast 23, så jag är pigg imorgon.
Nu ska jag sätta mig och virka en "Fillifjonk".
Sticka lugnt.



Kommentarer
Postat av: Liza

Hahahahaha...ja vafan...5 kg känns ju ungefär lagom när man vet att du ska dyka ner i samma godispåse ;)

Ja tack vännen för en supertrevlig kväll! Krama "mammas bebis" och Mr D också ;)



Kollar du också på Stjärnor på is nu? Nån måste ju korrigera Rafael E's mediciner....alternativt sätta in en pronto.



Kramar!!

2008-10-11 @ 20:46:24
Postat av: Bloggaren Herself

Ha,ha,ha..

Rafael på hal is...

Ja du, vi satt och sa exakt samma saker här!

Vi undrade vilken typ av "pulver" han gick på, om han helt plötsligt fått ett "bokstavsproblem" eller vilka mediciner han glömt och ta...

Jaså, du köpte så mycket godis igår för att du var rädd att bli utan...

Je comprend..

Jag förstår..

Hrmf...

;)

2008-10-11 @ 22:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0