Ledin larvigt bra, operation larvig nervös...

Idag har jag städat av lite.
Då spelade jag Tomas Ledin...
Han är bara så larvigt bra.
Jag fick ju en så´n där längtan efter Tomas Ledin när jag såg "Ensam mamma söker" för någon vecka sedan.
Jag har liksom glömt bort Tomas lite.
Så kom jag på att jag skulle lyssna på honom idag när jag var själv, och skulle städa.
Jag drog på rejält.
Och sjöng med, högt.
Tur att den enda grannen man har har som kan bli jätte-störd är morsan.
Men hon var ändå på jobbet så, det var bara jag och Tomas som skrålade på här hemma.
När jag kom till "Sensuella Isabella" var det ett sån´t där "Ally McBeal moment" igen.
Studsade runt med dammsugaren.
Jag inte bara städar, jag kör träningspass också.
Och sjunger.
Hellre än bra...
Nä, Tomas det är min kille det.
Den enda kändis jag "hånglat" med på konsert.
( Dvs jag fick en kram när jag stod längst fram på en konsert och han sprang ner till staketet och hälsade på publiken )
Som Karin alltid så AVUNDSJUKT brukar påpeka ;)

Nu börjar jag bli lite nervös.
Har precis pratat med en kompis och passade på att trycka i mig lite mer ätbart.
Jag får ju inte äta efter klockan 24 i natt.
Och sen vet jag inte alls när jag kan äta något klokt så...
Bäst att trycka i sig.
Har investerat på rea.



Jag tror att den kan bli användbar när jag kommer hem.
Har även laddat kylen och frysen med frukter, grönsaker och dryck som skall mixas och drickas.
Gud så förberedd jag är.
Och nervös.
Larvigt.
Så skulle jag helst inte vilja sova där men jag får väl stå ut och hoppas att det bara blir en natt.
Så hoppas jag att jag får eget rum.
Virkningen är nerpackad så jag har något att göra medans jag väntar.
Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova.

Så får vi se när jag återkommer med en rapport från verkligheten.
Ni, mina TROGNA läsare får stå ut någon dag utan nya inlägg...
Försök stå ut iallafall, jag vet att det blir tufft.
Jätte-tufft för er...
Men tänk på mig som får ligga där och lida med 2 bortslitna halsmandlar också.
Tar nog med mig kameran så jag kan dokumentera lite.
Kanske finns nå´n snygg manlig sjuksyrra man kan titta på medans man ligger där.
Fast jag ÄLSKAR ju min sambo, såklart ;)
Sticka lugnt ;)   :(



Kommentarer
Postat av: Liza

Tänker på dig!!!

Massor av kramar!!!

2008-09-17 @ 22:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0