Helt otroligt...

Helt djävla otroligt.
Upp som en sol och ner som en pannkaka.
Klockan 17 ca idag vände allt och jag fick så ont att jag började svettas.
Vad hände undrade sambon?
Ja, det undrar jag också....
Ena stunden helt ok och sen några minuter senare sätter det igång och börjar värka något så djävulusiskt att jag knappt kan prata.
???????
Förklara det säger jag bara.
Det hjälper inte ens med smärtlindringen, det gör ont ändå.
Fy fan, igen...
Nu går jag och lägger mig, imorgon ska jag till doktorn.
Jag är tillbaka med foten i graven.
Det MÅSTE vara något fel alltså ????????
Stick OFF...

Kommentarer
Postat av: Liza

Men gumman då... :(

Tänker på dig!

Kramar!

2008-09-24 @ 22:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0