Starving...

Jag är GRINFÄRDIG.
Jag är så djävla hungrig nu så jag smäller av.
Låg och sov när sambon kom hem.
Jag vaknade av att MAGEN KNORRADE I SÖMNEN!
Kände att det luktade pasta, MAT.
Förstår nu att droppet jag fick på Las höll hungern i schack.
Jag vill tillbaka för jag kommer svälta ihjäl annars.
Satte in lite fisk i ugnen, kände att jag måste ha lite proteiner.
Kylde av.
Började äta försiktigt, det var som att ÄTA GLAS!!!!!
Några skedar yogurt, INTE TILLFREDSTÄLLANDE.
"Glassen" jag försökte mig på smakar skit.
Jag skall äta den STÖRSTA middagen någonsin så fort detta har läkt..
Kan man få önska att det är SNARAST???
Jag gissar att det kommer handla mycket om mat framöver i mitt bloggande.
Drömmer om FALUKORV!!!
Sticka lugnt :(

Kommentarer
Postat av: Liza

Men jösess...stackare! Passerad mat? Barnmatsmos? Välling? Lider med dig :(

Hm...drömmer om falukorv...menar du Denny nu? ;)

Kramar!!

2008-09-19 @ 13:50:07
Postat av: Bloggaren Herself

HA!!!

Dennys falukorv hamnar så djälva långt ner på listan så det finns inte...;)

Nä, här snackar vi Mamma Scan. Jag skulle kunna äta en hel rå om det bara gick

2008-09-21 @ 13:04:13
Postat av: Jenny

Åh, vad härligt att läsa dina upplevelser efter halsmandeloperationen! Jag tog bort mina i tisdags och har upplevt ungefär samma saker som du, fast i lite annan ordning. Igår (lördag) hade jag värsta smärtchocken efter att ha mått fint hela förmiddan. Hoppas det inte upprepar sig...

Tack, din humor gjorde mig mycket piggare o gladare idag!

2009-02-22 @ 16:01:39
Postat av: Bloggaren Herself..

Det kommer att bli bättre, jag lovar. Lycka till med tillfrisknadet. KRAM

2009-02-23 @ 17:00:57
URL: http://stickqvick.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej!

Idag har jag bara tagit två Diclofenac och 1.5 alvedon, och det funkar. Har varit mer uppe än i sängen OCH ute på en 10-min promenad, hurra!

Du verkar ju vara värsta stickproffset, jag fick i höstas för mig att jag skulle sticka en tröja fast jag inte kan sticka... det hela slutade med en halsduk och en resår (är expert på resårer nu).

Jag undrar om du har några bra tips på mönster för nybörjare? Skulle vara kul att få till en tröja nån gång...

Ha det / Jenny

2009-02-24 @ 18:22:39
Postat av: Bloggaren Herself..

Hej Jenny!

Jag har skrivit i mitt senaste inlägg och här nu, för jag vet inte vart du läser :)

Skönt att du börjar bli piggare!!

Du har nog haft mer tur än jag i tillfrisknandet av jag hade.

Du ville ha tips på stickmönster som är lätta och bra.

På nätet kan du kolla DROPS, det är en sajt med massor av gratis mönster.

Boktips är Stickverk av Birgitta Engardt.

Hoppas du kan hitta något mönster där. Lycka till. Hälsn. Madde

2009-02-25 @ 22:17:12
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0